Przejdź do głównej zawartości

Moda: Ubrania/buty/dodatki na pikowane ćwiekami.


Hej, mam tyle pomysłów na posty że chyba jesieni zabraknie. Dzisiaj dla was, na pikowane ubrania, dodatki, buty ćwiekami. Jak dla mnie hit, aczkolwiek już powoli zima za pasem. Inspirowałam się lookbookiem i szafiarkami. Takie kurtki czy buty napikowane ćwiekami to fajny akcent w codziennym stroju. Oczywiście element garderoby wystarczy. Można takie rzeczy także robić samemu, ale trzeba poświęcić trochę czasu i nie obiecuje że efekt końcowy będzie taki jak się spodziewaliście.

Wow właśnie dowiedziałam się że jesteśmy 12 w rankingu w teenach na onecienspiracje,, szok. E dupa dzisiaj jesteśmy nisko, ale wczoraj byłyśmy 12. ;/




f








Nowy wpis na blogu na inne moje BLOG







Tego typu torebki znajdziecie na: monashe.pl/ etorebki.pl


Co myślicie o tym?? Hot or Not. Czekam na opinie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moda: Givenchy Motyw rozwścieczonego Rottweilera - Givenchy.

Givenchy  – francuskie  przedsiębiorstwo  kosmetyczne i dom mody założony w roku  1952  przez projektanta  Huberta de Givenchy . Przedsiębiorstwo należy do francuskiej grupy dóbr luksusowych  LVMH . http://www.givenchy.com/ Słyszeliście o współpracy marki Givenchy  HandM?                                  Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Plecaki - BackPack. Plecaki szkolne.

Hej! Jak tam w szkole. Często w pytaniach i  prośbach piszecie żebyśmy napisały o torebkach, plecakach do szkoły. Ostatnio do łask powróciły plecaki. kto by pomyślał że fajnie jest mieć jakiś oldschoolowy plecak z ciekawym motywem. Ja w swojej kolekcji mam już 4, jeden miętowy, biały w azteckie wzory, neonowy zielony i w kwiatki .  Dzisiaj przygotowałam dla was masę inspiracji.  A wy co preferujecie?? Plecaki czy torebki?                                 Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Wystające gumki. Calvin Klein underwear.

hej! Dzisiaj dla was przygotowałam post o nowym trendzie w modzie. Wystająca gumka, od bielizny. Głównie postowej, topy, majtki, czy legginsy. Im większa guma tym lepiej.  Polecam patrzec na to z przymróżeniem oka, bo co niektórzy cierpią na ból du*py.       Pytania    /  Facebook  /   blog.onet.pl     /    Twitter