Przejdź do głównej zawartości

Moda: Ombre clothes - must have

Tumblr_m18t3rkiwi1qbsieho1_1280_large

hej! Ostatnio coraz częściej w sklepach, możecie zobaczyć ubrania "ombre clothes" czyli cieniowanie ubrań. Najbardziej popularny motyw to jeans który od ciemnego przechodzi po biały.

Takie typu ubrania można zrobić samemu. Potrzebne nam będą jakieś ciemne jeansowe spodnie, wybielacz np Ace i miska. i sztuka jest tylkow ty że zamaczamy spodnie w wybielaczu. W zależności od tego jak długo będziemy maczać uzyskamy lepszy efekt. Tutaj macie post na Jessiki blogu


Do tej pory najwięcej ubrań widziałam w zarze.










Il_570xn.322653601_large

Tumblr_m176wul4zn1qcrddpo1_500_large





















Il_570xn.321503278_large

Il_570xn.321348415_large

Il_570xn.321347291_large



ZARA
___________-


Moje barwnikowe spodnie. 




Komentarze

  1. bardzo podoba mi się ten motyw. zwłaszcza rajstopy ;D
    zapraszam do mnie: modabysziszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mam zamiar zrobić sobie taką koszulkę :)
    Uwielbiam rajstopy z pierwszego zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziś się biorę za przerobienie spodni w stylu ombre, życz mi powodzenia żeby nie spieprzyć sprawy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zrobiłam koszulkę , ale xxl męską i wyszła super - taka rockowa :) Jutro robię rajstopy granatowe <3 Ewentualnie czarne :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajneee ! Zapraszam do mnie ;) Robilam paznokcie ombre cieniowane wyszły bardzo dobrze ;) CHcecie zobaczyc jak sie robi ombre czyli cieniowane paznnokcie odwiedzciee mojego blooga ;)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moda: Givenchy Motyw rozwścieczonego Rottweilera - Givenchy.

Givenchy  – francuskie  przedsiębiorstwo  kosmetyczne i dom mody założony w roku  1952  przez projektanta  Huberta de Givenchy . Przedsiębiorstwo należy do francuskiej grupy dóbr luksusowych  LVMH . http://www.givenchy.com/ Słyszeliście o współpracy marki Givenchy  HandM?                                  Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Plecaki - BackPack. Plecaki szkolne.

Hej! Jak tam w szkole. Często w pytaniach i  prośbach piszecie żebyśmy napisały o torebkach, plecakach do szkoły. Ostatnio do łask powróciły plecaki. kto by pomyślał że fajnie jest mieć jakiś oldschoolowy plecak z ciekawym motywem. Ja w swojej kolekcji mam już 4, jeden miętowy, biały w azteckie wzory, neonowy zielony i w kwiatki .  Dzisiaj przygotowałam dla was masę inspiracji.  A wy co preferujecie?? Plecaki czy torebki?                                 Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Wystające gumki. Calvin Klein underwear.

hej! Dzisiaj dla was przygotowałam post o nowym trendzie w modzie. Wystająca gumka, od bielizny. Głównie postowej, topy, majtki, czy legginsy. Im większa guma tym lepiej.  Polecam patrzec na to z przymróżeniem oka, bo co niektórzy cierpią na ból du*py.       Pytania    /  Facebook  /   blog.onet.pl     /    Twitter